این مرکزدر مهرماه سال 97بصورت پایگاه با همکاری استانداری خوزستان در راستای طرح کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه ملاشیه اهواز افتتاح گردید وسه ماه بعد از شروع کار این پایگاه با گرفتن کد به عنوان یکی از مراکز رسمی کانون پرورش فکری در آن منطقه به کار خود ادامه داد.

در حال حاضر این مرکز در منطقه حاشیه و محروم با مساحت 200 متر مربع وحدود 5000 جلد کتاب برای اعضا می باشد.

خدمات مرکز : ارائه برنامه های متداول فرهنگی ، هنری و ادبی و بدلیل تک نیرو بودن و نداشتن مربی هنری و ادبی  کارگاههای تخصصی ویژه برگزار نمیگرد

بخش های مرکز: یک سالن در حیاط مرکز که جهت پخش فیلم و نمایش در نظر گرفته شده ولی هنوز تجهیز نشده است و یک سالن اصلی جهت مطالعه و امانت کتاب و 3 کلاس جهت اجرای فعالیت ها

امکا نات ویژه : ندارد

امکانات کارگاهی :ندارد

خدمات فراگیر : ندارد

روز و ساعت فعالیت مرکز : 8 الی 13 / روزهای زوج دخترها و روز های فرد پسرها

پرسنل : یک مربی مسئول و یک خدمات

شرایط عضویت : 6تا 17 سال و عضویت رایگان

.......................................................................................

نشانی : خوزستان – اهواز – ملاشیه خ 8

تلفن : -

مسئول مرکز: مینا مشتری

 

اخبار مرکز:

 

 

لیست اخبار صفحه :72
راه رسیدن به شعر امروز، از وادی شعر کهن آغاز می‌شود
سیده محدثه حسینی شاعر و نویسنده کشور

راه رسیدن به شعر امروز، از وادی شعر کهن آغاز می‌شود

سیده محدثه حسینی شاعر و نویسنده کشور معتقد است: هیچ سپید سرایی از روز اول بهترین کارهای سپید و آزاد را ننوشته است؛ بلکه ابتدا با تکیه بر ادبیات موزونِ کهن، موسیقی شعر و چینش آهنگین کلمات را شناخته و برای رسیدن به شعر امروز، مسیری را طی کرده که از وادی شعر کهن، شروع شده است.

شاعر باید اولین منتقدِ شعرِ خود باشد
عباسعلی سپاهی یونسی

شاعر باید اولین منتقدِ شعرِ خود باشد

عباسعلی سپاهی یونسی شاعر و نویسنده کشور معتقد است: شاعر باید یک تصویر کلی از اثر خویش، در ذهن داشته باشد و در بازنگری‌های بعد، آن را مدنظر قرار داده و اقدام به اصلاح و ویرایش اثر نماید و در واقع، شاعر باید اولین منتقدِ شعرِ خود باشد.

زبانِ داستان باید قدرت تجسم و تداعی را در خواننده ایجاد کند
عباس قدیر محسنی نویسنده کودک و نوجوان

زبانِ داستان باید قدرت تجسم و تداعی را در خواننده ایجاد کند

عباس قدیر محسنی نویسنده کودک و نوجوان معتقد است: زبان داستان باید تطابق یک به یک داشته باشد، به این معنا که از صنایع و پیچیدگی‌های زبان شاعرانه فاصله گرفته و با روندی صریح و روان، قدرت تجسم و تداعی را در خواننده ایجاد کند.


شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت